piatok 14. augusta 2009

O tom ako sa zaobchádza s osobnými údajmi.

Neviem ako vy ale ja ako osoba mám zaregistrovaných niekoľko emailových schránok z roznych dovodov, niektoré využívam pre registráciu k službám, niektoré z nich využívam len na príjem reklamy, niektoré z nich som dostal automaticky aj keď som o ne nežiadal.

Všetky tieto emailové schránky sú pre mňa nepotrebné a chodia mi na ne informácie, ktoré človeka zvačša nezaujímajú a otravujú. 

Niektoré moje Emailové schránky sú však moje osobné schránky, schránky na ktoré nedávam adresu každému, schránky do ktorých mi chodí osobná pošta a pre mňa doležité údaje. O čo viac potom človeka prekvapí keď vám na takúto schránku príde nevyžiadaný mail - SPAM. Človek sa potom zamýšľa ako je možné, že sa niekto dostal k vašej emailovej adrese keď tú svoju osobnú predsa takmer nikomu neposkytujete prípadne poskytujete len v prípadoch najvačšej núdze alebo v prípade že potrebujete dostávať úradné oznamy.

O čo vačšia drzosť keď sa pod ten spam aj niekto podpíše. Napríklad dnes mi prišiel takýto SPAM :

Prekaza Vam, ze poslanci mozu jazdit opiti? Vytaca Vas, ze musite platit koncesionarske poplatky aj ked nepozerate STV?

TERAZ MATE MOZNOST S TYM NIECO SPRAVIT! 

Podpiste prosim peticiu za vyhlasenie referenda tu: www.referendum2009.sk/peticia 

Peticiu podpisalo uz 150 tisic ludi, celkovy potrebny pocet podpisov je 350 tisic.
 
S pozdravom  


Richard Sulik, predseda peticneho vyboru

 
Obtazuje vas tento mail? Kliknite prosim sem
 www.referendum2009.sk/signoff

A tak sa oprávnene pýtam akým sposobom sa pán Richard Sulík dopracoval k mojmu emailovému kontu ? 

Kto mu poskytuje takéto údaje a akým sposobom a od koho boli získané, ja si neželám aby na moja schránka bola v zozname nejakej pre mňa úplne neznámej a nepotrebnej organizácie, ktorá ma bude otravovať takýmto sposobom a neželám si aby takáto organizácia disponovala takýmto údajom.

Neprešlo gramatickou úpravou

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára