piatok 14. augusta 2009

AZET ZNEÚŽÍVA KONTÁ DISKUTUJÚCICH

V posledných týždňoch a mesiacoch sa v reklame častokrát objavuje portál azet a jeho stránka pokec s tým, že sa jedná o najnavšetevovanejšiu stránku na Slovensku.

Porozprávam vám teda jeden príbeh, moj príbeh o tom ako to na azete chodí. 

Tak isto ako mnohí iní mladý teenageri tak aj ja som kedysi zabúsil na stránku známej firmy, na ktorej sa zoznamujú mladí ľudia a snažia si nájsť svoju lásku, priateľov sex alebo len pobavenie.

Áno je to stránka www.pokec.sk

Čo sa však nestalo, párkrát sa stalo, že sa istá osoba dokázala nabúrať do mojej poštovej schránky na pokeci, vraj daná osoba poznala niekoho z azetu - aspoň sa tým chválila. Upozornil som na danú skutočnosť prostredníctvom sťažnosti niekoľkokrát, najprv mi odpovedali že také údaje oni nezverejňujú a ani prístupové kontá a že tam nieje možné sa dostať, akoby to ale nebolo možné keď daná osoba vedela čo som mal v pošte ? Po niekoľkých mojich upozorneniach pričom som adminovi poslal aj ústrižky z diskusie s danou osobom so mnou admin úplne prestal komunikovať.

Rozhodol som sa že to teda nemá význam a chcel som celé konto zrušiť, o čo viac ma prekvapilo, že zrušenie konta na pokeci nieje možné.  Na moju ďalšiu sťažnosť administrátor odpovedal, že okamžité zrušenie konta na požiadanie nieje možné a že oni rušia konto až vtedy ak sa na neho polroka nikto neprihlási.

Povedze mi ako je toto možné ? Prečo si nemožem zrušiť konto, ktoré som si založil a už ho viac nechcem používať ?

Hlavne, že sa azet a pokec chváli množstvom registrovaných užívateľov aj vo vlastných reklamách. Pánboh vie koľko z tých kont je umelých neaktývnych alebo "čakajúcich" na deaktivovanie. Podľa mňa to iste nieje nezanedbateľné číslo.

Neprešlo jazykovou úpravou.

1 komentár: