piatok 14. augusta 2009

Keď niečo páchne

Nieje to tak dávno čo som sa bavil s jedným mojím starým dobrým priateľom, ktorého som už nejaký ten rok nevidel. Momentálne dokončuje výšku a samozrejme ako kadý normálny človek rozmýšľa čo bude robiť do budúcna a tak sme sa rozprávali v jednej nemenovanej krčme o tom čo bude robiť  po škole a tak som sa dozvedel, že ten moj kamarát už nejaký ten čas pracuje.

A kde pracuje ?

No to bolo pre mňa ešte vačšie prekvapenie, že vraj pracuje pre firmu, ktorá sa zaoberá rozvojovými programami z Eurofondov, veľa mi najprv povedať nechcel, len že čoskoro bude predseda predstavenstva istého občianskeho združenia cez, koré sa to organizuje.

Čas postupne utekal a ako pokročil a prevalil sa do ďalšieho dňa prevalila sa aj tá rieka alkoholu do ďalšieho levelu a ja som sa dozvedel predsalen niečo viac.

Niečo o tom ako istý starý pán XY, ktorý je člen jednej nemenovanej politickej strany a ktorý chodí na stretnutia do Bratislavy už dlho  prepisuje všetky firmy a firmičky na svoju dcéru ale v skutočnosti ich ovláda. O tom ako ten istý pán nahovoril aj mojho priatela na veľký biznis a na to aby sa stal predsedom predstavenstva namiesto neho o tom koľko miliónov má pritiec z eurofondov.

Do blogu sa nedá napísať všetko ale je to celkom zaujímavé, že firma, ktorá má zabednené dvere a na nich nemá ani len ceduľku s menom, ktorá by dávala aspoň náznak, že sa tam daná firma nachádza má takéto veľké plány do budúcna.

Holt ako mi kamarát ten večer povedal : ..... vieš zistil som, že to najdodležitejšie v živote sú dobré kontakty.

Neprešlo jazykovou úpravou

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára